2012. március 23., péntek

Bacchus Borverseny - 1. rész


Három részes tudósítássorozatban szeretném közzétenni az ANK Bacchus Borklub szervezésében idén is létrejövő "Pécsi Borvidék és Baranya Megye Kistermelőinek" borversenyét.

Az esemény a tegnapi napon indult a borleadással délután 14 és 17 óra között, ma pedig már 9 órától 17 óráig fogadták a klub vezető tagjai a nevezendő borokat.



Eddig úgy tűnik (15 órai állás szerint), hogy túlszárnyalja a leadott borok mennyisége a tavalyiét, ami valahol nem meglepő, és főleg örvendetes tény.

Így tehát minta van bőven, csak győzze majd a zsűri.



Idén már én is úgy gondoltam, hogy nevezek a borunkkal. A 2010-es "Szerkő Küvé" vegyes fehérünket tegnap le is adtam. A 2011-es még hordóban érlelődik, még szerintem nincsen "készen" és még nem igazán tisztult le, no meg kénezve is nem olyan régen volt, így azzal semmiképp nem akartam indulni. Majd talán jövőre.

A jobboldalon a sor elején ott "virít" a borunk :)
Később persze rájöttem, hogy talán nem kellett volna
"nagyzolni" és még kapszulát is rakni rá, hiszen ez nem
közönség elé megy, a bírák még csak a palackot sem
látják nagyon, vagy legalábbis nem figyelik különösebben,
így a palackbontó brigádnak csak egy plusz nyűg letépni :)

A tudósítás következő része a holnapi bírálatról fog szólni és képeket közölni.

Az eredményhirdetés április 13-án, igen, pénteken lesz. Reméljük, a 13. sorszámot viselő bor készítője nem babonás :) Az én borom a 15. számot kapta, meg aztán babonás sem vagyok. Azt hiszem.

A borleadáson készült összes kép ITT tekinthető meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése