2012. március 22., csütörtök

Bormagazinban a CsabaTanya

Az a megtiszteltetést ért, hogy felkeresett Keresztény Ákos a Pécsi Borozó című internetes újságtól. Negyedévente kiadnak egy igényes nyomtatott magazint is, abban szerettek volna engem is bemutatni, mint "underground hobbiborászt". Természetesen a felkérést elfogadtam és interjúalany társammal, Almási Józseffel nagy izgalommal álltunk eme nagyszerű dolog elébe.

Első körben egy pécsi, belvárosi bárba invitált bennünket Ákos, ahol megtörtént az interjúvolás első menete, kötetlen beszélgetés keretében, egyelőre még borkóstolás nélkül. A következő alkalommal pedig ellátogattunk először Kővágószőlősre hozzánk a Tanyára, majd József pellérdi birtokára. Mindkét helyen volt kóstolás, én sajnos csak két évjárat borát tudtam bemutatni, azt a két évjáratot, amit már jómagam készítettem (2010-2011), József viszont egész sorozatot kóstoltatott velünk végig, nem kis örömünkre. Nekem személy szerint mindegyik bora nagyon ízlett, még a csemege szőlőből készített specialitása is.

Az alábbi képen az látható, ahogy József a 2010-es "Szerkő Küvé" borunkat elemezte és véleményezte egy kicsit.

Almási József, Szabó Csaba József
Fotó (c) 2012 Csortos Szabolcs, Pécsi Borozó

Az újság valamikor a jövő hét folyamán fog megjelenni, amint ez megtörténik, közzé teszem az interjút és a többi képet is itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése