2011. február 19., szombat

Borverseny


Olyan szerencsés helyzetben vagyok, hogy a munkahelyem, vagyis a pécsi ANK Művelődési Ház ad otthont (immáron sokadik éve) a PÉCSI BORVIDÉK ÉS BARANYA MEGYE KISTERMELŐINEK 2011. ÉVI BORVERSENYÉNEK. Szerencsés azért vagyok, mert így testközelből követhetem nyomom a versenyt, borkóstolástól kezdve a díjak átadásáig. Ráadásul - mivel én készítem a művház plakátjait, szórólapjait - engem kértek fel a meghívó és plakát elkészítésére is, és ha ez még nem lenne elég, még az esemény fotósa is én leszek, mivel a ház rendezvényfotósa is vagyok már 3. éve. Így tehát "közel a tűzhöz" fogom végigkísérni a megmérettetést, melyre idén is több száz mintát várnak a szervezők, amely egyébként a fenti logón is látható ANK Bacchus Borklub. 

Nevezni lehet fajtánként 2db 7.5dl palackborral, amely lehet fehér-, vörös-, új-, ó-, cuvée- és siller bor.
Nevezési díj mintánként 700,- Ft.

A borbírálat 2011. március 18-án 9 órától lesz.
Az eredmények, oklevelek és díjak átadása pedig április 1-jén 16 órakor.
Helyszín: Apáczai Nevelési és Általános Művelődési Központ Művelődési Ház (színházterem).
Cím: H-7632 Pécs, Apáczai körtér 1.

A borverseny fővédnöke: Csizi Péter, országgyűlési képviselő, Pécs MJV. alpolgármestere
Védnöke: Dr. Szent-Miklóssy Ferenc, Ketészek és Kertbarátok Országos Szövetségének elnöke
A bírálóbizottság elnöke: Dr. Kozma Pál, PTE Szőlészeti és Borászati Intézetének tudományos kutatója

A kétoldalasra nyomtatható, félbehajtható meghívó:

 Eleje, hátulja

Belseje

A plakát
A meghívóhoz, plakáthoz felhasznált alapok: Red grapes, Grapes, Red and White vine.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése