2011. január 22., szombat

Fatelepítés

 Fatelepítés Pécs-kertvárosban


Némileg más téma, de azért természethez kapcsolódik. A lakóházunkhoz nem messze van egy elég nagy terület, ami teljesen csupaszon, kopaszon áll(t). Mivel itt megyek el munkába jövet-menet minden nap, így már sokszor agyaltam azon, hogy milyen jó lenne ide valami park, vagy legalábbis néhány fa, bokor, mert milyen már az, hogy egy ekkora terület "parlagon" hever. Azt hiszem, egy civil kezdeményezés keretében viszont most néhány fát és bokrot telepítettek. Ugyan a képeken még csak a gödrök láthatóak, de azóta már állnak a fák.

 Azóta a gödrökben már állnak a kb. 4-5m magas fácskák

Sajnos minden jóban van valami rossz is, illetve minden jóban lát valaki jót, amit szeretne magáénak tudni, ezért sajnos az egyik bokrot azóta már ki is szedte valaki, vagy legalább is már csak az üres gödör tátong a többi mellett.


Már állt egy fa

Általában egyébként nem lehajtott fejjel, sietve rohanok munkába, mit sem törődve a körülöttem lévő világról, így természetesen az "égi jelenségeket" is észrevettem és megcsodáltam, és le is fotóztam, majd egy "picit" továbbgondolva felerősítettem a színeket:

Hajnali színpaletta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése