2012. április 14., szombat

Új ruházat, új címke

Ahogyan azt a már az esetleges visszatérő olvasók láthatják, jelentősen megváltozott a blogom külalakja. Már vagy' egy éve elkészítettem a fenti kis fejléc képet, de idő- és egyéb hiány miatt nem tudtam lecserélni. Az előző színvilágba viszont rettenetesen nem illett bele ez a fejléc, ezért úgy döntöttem, hogy teljesen átalakítom a kinézetet. Azt hiszem, így egy picit letisztultabb, kellemesebb összképe lett az oldalnak.

Ha már a dizájn változott itt az oldalon, akkor gondoltam, itt az ideje, hogy új címkét is készítsek a leendő 2011-es borunknak, amely jelenleg még hordóban pihen, vagyis érlelődik, várhatóan és reményeim szerint max. 1 hónapon belül lepalackozásra kerülhet. Ideje lenne már igazából a palackozásnak, ugyanis a 2010-es borunk - akkor még teljesen friss, elsőhasználatú volt a hordó - erősen fás, kesernyés lett, félő, hogy a mostani borunkra is túlzottan ráül ez az aroma.

Visszatérve a címkéhez: egyelőre ez még csak amolyan "beta" terv, valószínűleg nem is lesz végleges, de lehet, hogy igen. A fejlécet a címkénél is felhasználtam, csak ott alulra került:

Virtuálisan felragacsolva az üvegre.


A feleségem rögtön azt kérdezte, hogy "kicsim, mi a fene az a kettőhatvan?". Nem, nem ennyiért adnám literjét, ha árulnám :) Az elnevezés arra utal, hogy nagyjából 260db tőkénk van jelenleg, ami termő és amiből a bor készült, és szoktam volt mondani viccesen, hogy ezek a tőkék mind-mind más fajták, így kis túlzással 260 féle szőlőből készült. Persze, ez nem teljesen igaz, a valóságban nagyjából csak húszféle szőlőnk lehet :)

NAGYON NAGYON fontos kiemelnem, hogy a fejléc kép ötlete nem teljesen a saját fejem szüleménye, az alap ötletet és főleg ihletet az általam egyik kedvelt boros blog, a Derékhegy adta. Próbáltam persze minél kevésbé leutánozni, de tényleg tetszett nagyon az ő dizájnjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése