2011. április 11., hétfő

Kinézet váltás

Arra gondoltam, mivel már végérvényesen vége a télnek (reméljük...), ideje volna lecserélni a fejléc képet, meg azt a hideg-rideg kék hátteret és bötűket. Így hát váltottam. Először zöldbe öltöztettem mindent, de nem találtam megfelelő saját képet, így amíg nem készítek valamilyen jobb képet a Tanyán, addig inkább lesz ez a pincekép, ez nagyjából minden évszakban aktuális, mindig hasonlóan néz ki :) Maximum a feliratok változnak időnként a hordókon... jelenleg K. 04.09 és F. 04.09 virít rajtuk. Ez tehát azt jelenti, hogy a hétvégén megejtettük a fejtést és a hordók kénezését. Csak az üres hordókat kellett kéneznünk, a borunkat bemérettem, és az a meglepő és örömteli dolog van, hogy az új tölgyfahordóban lévő bort csak úgy augusztus környékén, a másik, régi hordóban lévőt pedig csak május vége felé kell kéneznünk, úgyhogy addig csak fejtegetünk, amikor úgy érezzük. Mivel most a szőlő egy pár hétig pihen, vagyis éppen hogy megindul benne az élet, de úgy nagyon nincs vele teendő, ezért a Tanya egyéb dolgait fogjuk végezni az elkövetkezendő 2-3-6 hétben, többekközött néhány oszlopot kikell cserélni a sorokban, meg kapirgálni kell a földet itt-ott, ahol megindult nagyon a gaz (rózsák között, veteményesben, ésatöbbi).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése