2010. november 11., csütörtök

Saját borozó sarok

Nagy vágyam, hogy a présházunk alsó szintjét (ahonnan a pince is nyílik), átalakítsam úgy, hogy létrejöjjön benne egy kis borozó sarok. Ehhez persze nem kell túl sok minden, és nem kell nagy dologra gondolni, mindössze azt agyaltam ki, hogy milyen jó lenne egy hagyományos, picit régies, de mindenképp natúr fából készült, festetlen ülőgarnitúra asztallal, a falra is valamilyen  natúr fából kispolc, és a többi, ami pl. jelenti még azt, hogy valamilyen módon le legyen választva a helységben a többi dologtól, tehát, hogy tényleg amolyan kis "búvóhely", borozósarok legyen. És mindenképp a pincelejáró mellé szeretném. Idővel a pinceajtót is szeretném lecserélni valamilyen hagyományos, natúrfás ajtóra (jelenleg egy egykori családiház bejárati ajtó látja el a pinceajtó feladatát, középen vékony, magas kémlelőablakkal... nem tökéletesen illik ilyen célra).

De hogy a borozósarokra visszatérjek, úgy tűnik, hogy a legfontosabb elemet, az ülő-, illetve étekzőgarnitúrára sikerült is rátalálnom! Nem is, hazudok, mert igazából a feleségem bukkant rá, és ő rakta félre az egyik aukciós oldalon.

Amikor megmutatta nekem, onnantól kezdve amolyan "szerelem volt első látásra". Éppen ilyen ülőalkalmatosságot és asztalt álmodtam meg a mi kis "borozónkba".

Lehet, hogy csak nekem tetszik, de nekem nagyon.

Íme néhány kép a kiszemelt, és azóta már "leütött" garnitúráról. Ha minden jól megy, ma este, vagy legkésőbb holnap este el is megyek érte és nyélbe üttetik az üzlet, majd kiszállítom a telekre.




Vasárnapra szeretném nagyjából a végleges helyére berakni, mert egy nagyobbacska családi összejövetel lesz a kertben, így jó lenne, ha már használatba lehetne venni. 

Zárásként csak annyit a saját kis borozóról, hogy olyannyira fogom tudni élvezni én magam egy jó darabig, hogy most a hétvégi összejövetelre érkező csapatot vajon ki fogja szállítani autóval oda-vissza? Na ki lesz a sofőr? Hát persze, hogy én! Lévén, hogy én rendelkezem egyedül jogosítvánnyal. A feleségem "beiskoláztatása" már nem várathat sokáig... ez így nem állapot kéremszépen, hogy én mindig csak szörpöt szürcsölhetek, mint egy jógyerek! :-)

A termék áráról pedig csak annyit, hogy talán elfogadható, egészen komolyan 6000 Ft-ot kell majd adnom érte. Szerintem megérte! Vagy nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése